***

Հոգուս խորքում ինչ-որ մեկը կանգնած հետևում է մտքերիս

Նա կանգնած է. լուռ է

Բայց նույնիսկ լուռ լինելով հանդերձ կառավարում է մտքերս

Միշտ հանգեցնում է մի կետի

Վերադարձնում հենց այն տեղը, որտեղ ինքն է միշտ կանգնած

Լուռ է…

Ինչ-որ մեկը դեռ չի խոսում

Բայց շարունակ խանգարում է

Հանգստություն նա չի սիրում

Բայց թեպետև նա միշտ լուռ է

Տարօրինակ հայացքներով նա խոցում է

Հենց այն տեղը, որտեղ ինքն է միշտ կանգնած

Եվ միշտ լուռ է…

Որոշում եմ մտքերս ես հավաքել

Բայց հանկարծ նա վեր է թռչում

Ու զայրացած ոստիկանի նման կանգնացնում է

Դատավորի պես դատապարտում

Ցմահ ուղղում է դեպի այն տեղը, որտեղ ինքն է միշտ կանգնած

Տարօրինակ է, բայց նա անում է դա և միշտ լուռ է

Այդ ինչ-որ մեկը կանգնած է հոգուս խորքում

Նա միշտ լուռ է

Իսկ ես-ես էլ եմ լուռ, մտազբաղ ե,

Բայց կարծես թե նա հասնում է իր ուզածին

ԵՍ ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ,

Leave a Reply

