Թե Ինչպես Սպանեցի Իմ Միակին

Ինքնասպան է լինում արեգակը հորիզոնում.

Արդեն որերորդ անգամն է:

Չե՛մ սգա քո մահը

Գիտեմ. վաղը նորից եմ քեզ տեսնելու,

Բարևելու եմ, ասենք չէ՝ հորանջելու եմ ու ձեռքերս լայն բացած`

կարծես քեզ եմ դիմավորում ու ամուր գրկում

Ինչպես կդիմավորեի ու ամուր կգրկեի այն միակին,իմ միակին, համենայն դեպս:

Չէի հորանջի, կհամբուրեի, այն էլ շուրթերը

Գիտե՛ս հիմա քեզ եմ նայում-դու մեռնում ես

Ու հիշում եմ նրան-իմ միակին,

Թե ինչպես մեռավ նա իմ կյանքում:

Ինքնասպան չեղավ. ես սպանեցի.

չեմ սիրում դավաճաններին, իսկ նա դավաճանեց իմ մտքերին:

Բայց միևնույն է նորից կգրկեի

Ու հորանջելով կհամբուրեի

Իր շուրթերը կդաջեի իմ շուրթերին

Այս անգամ չէի փախչի նույնօրինակությունից

Հոգ չէ. թող որ նմանվեն մեկմեկու

Մարմինս կդաջեի նրա մարմնին, եթե ուզեի

-Իսկ ի՞նչ է ուզում հասարակությունը:

Դա ես չէի հարցնի-ուղղակի կդաջվեի,

Կմեխեի իմ հիշողության հենց կենտրոնում,

Երբ որ մեռնեի, կթաղեի ինձ հետ,

Կտանեի ինձ հետ երկինք կամ..

-Իսկ ո՞վ է ասում, որ ես վախենում եմ դժոխքից:

Բնավ էլ ո՛չ. թող դժոխքը վախենա ինձնից:

Ես հո հերթական սատանան չե՞մ,

Ես մարդ եմ, ավելին ես աղջնակ եմ…:)

-Իսկ եթե՞ ես փորձեմ քեզ կանգնեցնել այդ քայլին գնալուց.

Դու կապրես, դու չես վերածնվի,

Դու չես ծնվի սարերի սիրուց.

Քո սիրուց գուցե ծնվի փոքրիկ արեգակ

Մայրիկ ասելով թռվռա, խաղա,

Սարերի ուսերին նա կանգնի ու մայրիկ գոռա:

-Չէ, ավելի շուտ ես սատանա կլինեմ-հերթական

Քան կխանգարեմ քո առօրյան.

Քո հանգստությունը ես կբզկտեմ:

Ավելի շուտ ես քեզ կօգնեմ սպանություն գործել,

Ես հանցագործ կլինեմ,բայց…

Եվս մեկ օր. դու նորից լքում ես ինձ

Դու սպանվում ես, ինչպես ես սպանեցի իմ միակին:

Վա՜յ, նորից դու՞-բարի՜ լույս:Թույլ տուր հորանջել…

կարոտել էի…

Leave a Reply

